sobota, 23 listopada 2013

{do wydrukowania} Etykiety z rodzajami serów


Przyszła jesień a wraz z nią jesienne aktywności. 

Do moich ulubionych jesiennych aktywności można zaliczyć wieczorne siedzenie ze znajomymi przy lampce czerwonego wina. Przy takich okazjach nie może oczywiście zabraknąć czegoś do jedzenia. Możliwości jest wiele: słone przekąski, koreczki czy inne wędlinowe zawijasy. Wszystko można, wszystko smakuje. Niemniej nic tak dobrze nie smakuje (według mnie) jak dobre czerwone wino i sery. Idealne połączenie.

Ostatnio postanowiłam urozmaicić deskę serów o etykiety z oznaczeniami poszczególnych serów. Przyznam, że są one poręczne. Teraz już każdy wie co je i jakie są opcje.

Postanowiłam się podzielić tymi etykietami z Wami. Wystarczy je ściągnąć, wydrukować na zwykłej drukarce, wyciąć i przykleić za pomocą kleju biurowego do wykałaczek.

Przygotowałam etykiety do serów, które ja jem najczęściej, więc nawet nie będę udawać, że wyczerpałam temat.

Obok konkretnych rodzajów umieściłam również ogólne kategorie takie jak: owczy, kozi czy pleśniowy. Z uwagi na to, że wśród tych ogólnych grup znajduje się wiele podkategorii, to postanowiłam się ograniczyć w tym obszarze. Musi wystarczyć to co jest:)

Do pobrania:
Etykiety do deski serów (plik .pdf)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz