poniedziałek, 14 maja 2012

Niespodzianka od Pracowni Artystycznej Imaginarium

Gdy został mi zaproponowany drobiazg z kolekcji Pracowni Artystycznej Imaginarium, byłam naprawdę zachwycona. O tym, jak bardzo podobają mi się ich wytwory, wspominałam tutaj. Nie muszę pisać, jak bardzo ucieszyłam się, gdy dotarła do mnie przesyłka nie z jednym, ale z całą drużyną "drobiazgów" :)

Oto one w pełnej krasie.


Pracownia Artystyczna Imaginarium podarowała mi: tablicę do pisania w kształcie chmurki oraz kredę do kompletu, trzy klamerki dekoracyjne z magnesami, do umieszczenia na lodówce oraz zestaw składający się ze spinki do włosów i broszki z materiału.

Wprawdzie nie wiedziałam co otrzymam (niespodzianka!), jednak podpytano mnie o mój ulubiony kolor, stąd wszechniebieskość.

Pracownia artystyczna Imaginarium

Poniżej prezenty w ich naturalnym otoczeniu:




Pozostałe dobra jeszcze nie zdążyły zostać zagospodarowane, jednak jak i na nie przyjdzie pora, to uzupełnię notkę.

Jeżeli byście chcieli zapoznać się lepiej z twórczością Pracowni Artystycznej Imaginarium, to możecie to zrobić korzystając ze strony www.art-imaginarium.pl lub za pomocą Facebooka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz