wtorek, 13 grudnia 2011

{Wydarzenia} Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych

W ostatnią sobotę miałam niekłamaną przyjemność wybrać się na  Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych, który odbywał się w Poznaniu.



Oszalałam z radości i rozpaczy zarazem. Z radości, ponieważ było tam mnóstwo rzeczy, które naprawdę chciałam mieć, z rozpaczy, gdyż nie mogłam ich wszystkich mieć. Jak opuszczałam teren targów to czułam się jakby mnie czołg rozjechał - zdecydowanie za dużo wrażeń.


Wśród wystawców, większość stanowili artyści, zaś na najbardziej wyczekiwałam na "zaopatrzeniowców". Na moje szczęście (i na szczęście dla mojego portfela) sprzedawców materiałów do produkcji było niewielu. 

Poniżej subiektywna minirelacja. 

  1. Dekoracyjna Taśma

Absolutnie się zakochałam! Kupiłabym wszystko. Te taśmy są FAN-TA-STY-CZNE.
Idealne dla takich leniuchów jak ja. Można nimi ozdobić wszystko. Prezenty, kartki, wazoniki, doniczki. Kocham! 




  1. Margus
Idealny sklep dla wszystkich scrapujących. Ja do nich nie należę, ale doceniam :)
Było tam wszystko: i drewienka, i kleje, i rzeczy o których nawet nie wiem do czego służą. Sądząc po ruchu przy stoisku - potrzeba jest.


  1. Imaginarium

Jedyne stanowisko z produktami gotowymi, które mnie urzekło.
Idealne prezenty. Wszystko bym przygarnęła :)




Ja wzbogaciłam swój magazyn o taśmę papierową (Dekoracyjna Taśma), elementy biżuteryjne -mam wizję! (Koralium) oraz nity (niestety nie pamiętam skąd).




Akcja jak najbardziej udana!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz