sobota, 19 listopada 2011

{DIY} Etui na wizytówki

Wybierając się na festiwal No Women No Art pomyślałam, że warto by zrobić sobie wizytówki. Tak też zrobiłam. Nie posiadając Corela, ani innego programu graficznego, swoje wizytówki zaprojektowałam w Wordzie. Jest to już kolejne moje podejście i przyznam, że jestem zadowolona z efektu. 

Kiedy wizytówki zostały zrobione, pojawił się problem opakowania na nie. Najpierw chciałam zrobić małą kopertą, ale po kilku próbach zwieńczonych porażką, pomyślałam o najprostszym rozwiązaniu, które przedstawiam poniżej. 



Opakowanie na wizytówki zrobiłam z nut, które pozostały mi po ostatnim koncercie akustycznie.pl, a które są zapisem piosenki All At Sea Richarda Waltersa (uwielbiam :)


Wykonanie tego typu etui jest banalnie proste i sprowadza się do wycięcia fragmentu papieru o wymiarach: 2 x długość wizytówki, na szerokość wizytówki z 2 cm naddatkiem.


W takim opakowaniu spokojnie zmieści się 10 wizytówek po 5 na stronę.

2 komentarze: