czwartek, 10 maja 2012

{Inspiracje} Poduszki ręcznie dekorowane

Soft, softer, the softest. Niestety w języku polskim stopniowanie wyrazu "miękko" nie jest takie proste. A powinno być, bo miękkość jest taka przyjemna. Kojarzy mi się z łóżkiem, ciepłem, grubym kocem i górami poduszek. I właśnie o poduszkach dzisiaj będzie. 

Oto miękkie inspiracje poduszkowe do samodzielnego wykonania:

1. Poduszki wykonane ze starych (choć bardzo dobrze zachowanych) swetrów. Wersja ekologiczna. Bardzo proste w wykonaniu. Ja tu widzę same plusy. 


2. Poszewki wykonane na szydełku. Do ich wykonania potrzeba: A) Ogromnej różnorodności nici tego samego typu, B) Dość zaawansowanych umiejętności szydełkowania, C) Niesamowitej cierpliwości.

Podziwiam tego typu pracę, choć we mnie nie ma tyle samozaparcia. Na razie ;)



3. Poszewka z dżinsu - bardzo proste wykonanie. Niewątpliwie praktyczna. Ja bym nie pogardziła, choć już chyba wyrastam powoli z zamiłowania do dżinsowych dodatków. Aczkolwiek, na pewno pasowałaby do mojej narzuty

4. Poszewka z naszytymi kwiatami - nie do końca to czuję, ale może to kwestia doboru kolorów. Plusem jest to, że jest to bardzo uniwersalny projekt, daje wielkie pole do kombinowania.

5. Poszewka ozdobiona zamkami błyskawicznymi. 

Muszę przyznać, że to ona mnie zainspirowała do tego posta. Otóż, natknęłam się na nią w Home&You i pierwsze na co zwróciłam uwagę, to to, że nie można na niej leżeć. Każdy przecież wie, jak wkurzające jest gdy włosy zaczepiają się o zamek, np. w kurtkach zimowych lub jesiennych. Już oczami wyobraźni widzę, jak nie mogę się od niej odczepić.... br...
Trzeba jednak przyznać, że projekt pomysłowy, efektowny i bardzo prosty w wykonaniu.


6. Fluffy poszewka - jakaś taka, nie-do-przytulenia, ale co ja tam wiem... Na pewno ładna. Jakoś tak wrogo wygląda, trochę jak magazyn kurzu. Na pewno nie do zaakceptowania przeze mnie, przez wzgląd na moją alergię na roztocza...właściwie to chyba w ogóle powinnam rozważyć możliwość posiadania poduszek :( Ehhh, te ciągłe dramaty....

7. Poduszka - kwiat. Ładne to, proste do wykonania, nie to korzystania, tylko do patrzenia na. Zrobiłabym to:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz