sobota, 21 stycznia 2012

{Imprezy} Przyjęcie w stylu bajkowym

Nie jestem fanką Hello Kitty, ale mam 6 letnią chrześnicę, więc wiem o co kaman. Dziewucha ma w kwietniu urodziny, zatem gdy natrafiłam na materiały do theme party w stylu Hello Kitty, postanowiłam wykorzystać je i sprawić radochę pokurczowi. 

Wszystko możecie ściągnąć stąd. Te zestawy dekoracji imprezowych są DARMOWE. Plik jest skompresowany, zatem należy go ściągnąć i rozpakować. Na koniec wystarczy set wydrukować na kolorowej drukarce. Wyciąć i gotowe! :)


W skład zestawu wchodzą:

- 1 papierowa torebka. 
- 1 zaproszenie. 
- 12 dekoracji do babeczek. 
- 4 osłonki na babeczki. 
- 4 okrągłych znaczków. 
- 2 znaczki w kształcie gwiazdy. 
- 5 papierów. 
- 3 clip arty. 
- 3 czcionki. 
- oraz pliki w rozszerzeniu SVG

Na tej stronie znajdziecie również zestawy do innych imprez tematycznych (klikając na obrazek przejdziesz do wybranego zestawu):

   

2 komentarze:

  1. ładne rzeczy ma ta Shery K. :)
    myszka Minnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja skorzystam na pewno z naklejek i torebek na prezenty. Zresztą, całość jest bardzo użyteczna, gdy się przebywa w świecie kilkulatków;)

    OdpowiedzUsuń