niedziela, 17 lutego 2013

{DIY} Pasiasta poducha


Jestem Królową Fuksją!!! 
Tak wyszło i teraz czuję, że muszę się wytłumaczyć. Otóż jak kupiłam mieszkanie, to kasy miałam tylko na coś do spania i lodówkę, więc kupiłam najtańszą kanapę w mieście i wyszło, że najtańsza jest w kolorze fuksji. Życie.
Nie zniechęcona tym faktem, wymyśliłam, że jeden pokój będzie biały z akcentami fuksjowymi i szarymi, przy czym szary ma zdominować róż. W związku z tym powoli wprowadzam szarości.


Tymczasem próbuję "uprzytulnić" wersalkę jakoś i do tego wykorzystuję poduszki. Dziś o kolejnej.

Jeżeli chcesz wiedzieć jak udekorować samodzielnie poduszkę to:

 Przepis na PASIASTĄ PODUCHĘ:

Potrzebne będą:
  • Poszewka w dowolnie wybranym kolorze (np. z Jysk za 5 zł)
  • Różnokolorowe wstążki. Długość min: 2 x szerokość poduszki + kilka dodatkowych cm
  • Nożyczki
  • Igła, nitka i szpilki
  • Zapalniczka
Wykonanie:
  • Rozmieszczamy dowolnie wstążki na poduszce
  • Przypinamy je szpilkami by się nie ruszały
  • Obcinamy końcówki wstążek
  • Końcówki nadtapiamy za pomocą zapalniczki by się nie strzępiły
  • Przyszywamy wstążki do krawędzi poszewki.
I już!

Moja uwaga: najlepiej przyszywać wstążki na poszewce z włożoną poduszką, wtedy wstążki najlepiej się ułożą.


Całkowity koszt projektu:
9 zł


This is a pillow decorating project. All you need is a plain pillowcase and couple meters of ribbons in different widths and colours. 
There are only two steps in this project. First - cut ribbon, Second - sew it to the pillowcase. Use pins to make initial fixing. 

So easy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz