sobota, 26 stycznia 2013

{MIEJSCA} TRZEPAK klubokawiarnia

Trzepak to nowa klubokawiarnia w Zielonej Górze. Uwielbiam ten lokal. Mam dwa główne powody: piwo z browaru Fortuna (moje ulubione:) i atmosfera miejsca. 

Dlaczego piszę o tym tutaj? Jest coś, co wybitnie wyróżnia ten lokal na tle innych, a co jest ogromnym smaczkiem dla takich freeków jak ja - wystrój DIY. Nigdzie dotąd nie spotkałam się z takim natężeniem upcyclingu (może oprócz własnego mieszkania;) 
Jest tu wszystko: meble z palet, regały ze skrzynek po warzywach, farba tablicowa, płyty wiórowe... ahhh...
sami zobaczcie:






*Wszystkie zdjęcia pochodzą z profilu klubokawiarni Trzepak*

2 komentarze:

  1. Najlepsze miejsce w zielona górze.. !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie byłam... ale po klimacie jaki tam panuje na pewno podobało by mi sie:D pozdrawiam::)

    OdpowiedzUsuń