wtorek, 13 września 2011

Projekt biurowy - recykling kopert UPS

Dziś szybki projekt, który powstał w kilka chwil, a jego źródło leży w braku teczek w biurze. Jak ktoś ma do czynienia z kopertami kurierskimi, to może skorzystać. 



Uzasadnieniem i sensem tego projektu jest czyste skąpstwo i lenistwo. Otóż w pewnych tajemniczych okolicznościach zabrakło mi papierowych teczek. Miałam dwie opcje: 1. iść do sklepu, 2. spędzić cały dzień nie robiąc nic - argumentując to faktem nieposiadania teczek. Zamiast tego, w kilka sekund przerobiłam kopertę UPS i zyskałam neutralną, papierową teczkę, która nie "krzyczy" do mnie wielkim logo.


Zastosowanie projektu:
1. Teczka na dokumenty (by np.nie gniotły się w czasie transportu w naszych zagraconych torebkach),
2. Zwykła szara koperta, którą można spokojnie popchnąć w świat.

Potrzebujemy:

+ użyta koperta UPS,
+ klej

Kroki:

1. Bierzemy użytą już teczkę, w której otrzymaliśmy przesyłkę (lub nową, nieużywaną - w wersji mniej eko)


2. Odrywamy boczne zakładki.


3. Wywijamy całość na drugą stronę.



 - zakładki również


4. Przyklejamy brzegi do wewnątrz.



Gotowe!

Swoją drogą, takie UPC mogło by zaprojektować dwustronne EKOkoperty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz