piątek, 8 lipca 2011

{DIY} Friendship bracelet - tutorial

Każdy z nas pamięta czasy podstawówki z przyjaźniami takimi "na prawdę" i "na zawsze". No cóż, nawet jak przyjaźnie nie przetrwały, to przetrwały bransoletki przyjaźni. Mulina znów wraca! Nie ma nic bardziej kolorowego i energetycznego niż te sentymentalne plecionki. Poniżej wersja unowocześniona.

Rzeczy potrzebne:


- kolorowe sznurki (np. mulina albo włóczka)
- nożyczki
- kawałek łańcucha
- kawałek drutu lub zapięcie do bransoletek

Wykonanie:

Łańcuch powinien mieć długość równą maksymalnie połowie obwodu nadgarstka. Jak już skrócimy odpowiednio łańcuch, to przycinamy różnokolorowe sznurki na  taką długość, która zagwarantuje, że po zapleceniu, bransoletka będzie pasować.




Następnie zaplatamy dowolnie. Ja nie chciałam się zbytnio bawić w zaplatanie supełkowe, więc zrobiłam zwykłego kłosa.


Jak już zaplotłam całość na określoną długość to z drutu zrobiłam zapięcie.




Zielona bransoletka jest jeszcze bardziej minimalistyczna -  to nawet nie zaplatałam sznurka.

2 komentarze: