wtorek, 24 maja 2011

Wiosenne wietrzenie szafy - broszka z materiału

W weekend postanowiłam zweryfikować zawartość mojej wszystko-mieszczącej szafy. Znalazłam na jej dnie cuda i inne stwory. Wszystko potrzebne. Wszystko można przerobić.

Na pierwszy ogień zdecydowanie za duża sukienka w grochy. Na razie jej część reinkarnowała w broszkę, która już została przedmiotem darowanym.




Rzeczy potrzebne:

+ materiał z dowolnego tworzywa,
+ nożyczki, igła, nitka,
+ agrafka lub zapięcie do broszek,
+ kawałek papieru,
+ coś o okrągłym kształcie jako szablom,
+ szpilka

Wykonanie:

Podobną broszę już robiłam i tutorial możecie znaleźć tutaj, jednak tym razem trochę zmodyfikowałam przepis - przez co zdecydowanie ułatwiłam sobie pracę.

Modyfikacja polega na tym, że zamiast każdorazowo wycinać kształty z materiału, można raz wyciąć kształt z papieru, potem złożyć materiał wiele razy umieścić na nim papierowy szablon, przymocować całość szpilką i za jednym cięciem wyciąć dużą ilość takich samych elementów.


Im cieńszy materiał, tym więcej warstw można jednorazowo ciąć. Na wykonanie takiej broszki jak wyżej, potrzebowałam 7 warstw. Jako, że materiał był bardzo cienki - udało się za jednym cięciem bez najmniejszego problemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz