piątek, 6 maja 2011

Who inspires who?

Inspiracje krążą wszędzie. Idee się multiplikują. Na dwóch końcach świata ludzie wpadają na te same pomysły. Ja się tylko cieszę, że moje pomysły nie są najgłupsze. A przekonuję się o tym gdy widzę, że ktoś inny też ma taki sam pomysł. Już mi się po wielokroć zdarzyło, że wymyśliłam coś co było dziwne i dziwnie byłam odbierana  przez to, że to nosiłam. Po czasie znajdywałam mój pomysł zrealizowany przez kogoś innego. Kogoś, kto również miał w głowie to co ja. 

Oto najświeższy przykład:

  • rok 2009 - kolczyki, które zrobiłam z poszarpanych łańcuszków



  • rok 2011 - kolczyki z nowej kolekcji RESERVED


O ile ja nie podejrzewam, że raczej nikt nie sugerował się którymikolwiek z moich projektów, to już np. w kwestii poniższego mam pewne wątpliwości.



  • maj 2011 - projekt z letniej kolekcji RESERVED


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz