wtorek, 9 stycznia 2018

Prehistoria

Ponieważ bloog.pl przestaje istnieć i tym samym mój pierwszy blog zniknie w czeluściach internetów ;( postanowiłam pokazać tutaj rzeczy które robiłam dekadę temu. 

Miałam wtedy 20 lat i całe morze marzeń i planów. Nie wiem czy wszystkie udało się zrealizować, ale w głębi siebie mam przekonanie, że osiągnęłam co chciałam. To były dobre lata. Mogłabym napisać, że przez ten czas wszystko się zmieniło. Tyle, że wcale nie. Nadal otaczam się tymi samymi osobami. Nadal mam ten sam system wartości i to samo spojrzenie na życie. Dorobiłam się kilku rzeczy. Kilku rzeczy się pozbyłam. 

Jak teraz patrzę na te projekty to oczywiście zastanawiam się po co właściwie je robiłam. Niemniej wtedy wydawały mi się sensowne, wręcz potrzebne. Było w tym trochę naiwności, ale na pewno były to projekty szczere, wypływające ze mnie. "Duma" to duże słowo i ono tu nie pasuje. Słowo, które pasuje, to "pocieszne" i tak to zostawmy.






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz