poniedziałek, 8 sierpnia 2016

{DIY} Nowy abażur z papieru

Światło w pomieszczeniach jest głównym czynnikiem budującym nastrój. Mimo, że do wielu elementów wystroju wnętrz nie przykładam wagi (praktyczność ponad estetyką!), to oświetlenie jest dla mnie naprawdę istotne. Z mojego doświadczenia mogę również powiedzieć, że jest to też wdzięczny temat do samorealizacji w zakresie "robótek ręcznych". Ja jak mam potrzebę zmiany oświetlenia w mieszkaniu, to po prostu je zmieniam. 

Tym razem postanowiłam zmienić abażur w salonie. Oto efekt:

























Myślę, że dobrze komponuje się w tym pomieszczeniu i nie odbiega klimatem od pozostałych elementów wyposażenia.









































Abażur ten delikatnie ociepla światło zimnej energooszczędnej jarzeniówki i dodaje pomieszczeniu przytulności. W mojej opinii wygląda ciekawie zarówno w dzień jak po zmierzchu. 

Była to szybka akcja (od pomysłu do wykonania minęło raptem kilka godzin), więc wiem, że mogłam to zrobić precyzyjniej i efektowniej, ale jak na moje potrzeby (chęć szybkiej zmiany), jestem zadowolona. Zakładam, że za rok, dwa znowu coś mnie najdzie i wymyślę coś innego.

Projekt ten pierwszy raz wykonałam trzy lata temu wraz z całą serią papierowych abażurów. Można je zobaczyć TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz