środa, 11 września 2013

{HANDMADE} Abażury z papieru

We wtorek 10.09.2013 na Trzepaku odbyły się mini targi rękodzieła. Pierwszy raz postanowiłam zaprezentować swoją wytwórczość. Jako, że nic nie miałam, to w tydzień zrealizowałam pewne abażurowe pomysły, które siedziały z tyłu mojej głowy od dłuższego czasu. Oto moja kolekcja abażurów papierowych*:

zdj. IMperfect

 zdj. IMperfect

zdj. IMperfect

Abażur powyżej wygląda jakby bardzo tłumił światło, ale to złudzenie. Takie efekt jest dlatego, że w nim jest żarówka 25W. Przy większej mocy, byłby jaśniejszy.

zdj. Trzepak


A oto pierwszy projekt etykietek


 I mega sympatyczna torba trzepakowa:


*abażur geometryczny (kolczatka) wykonany został według tego wzoru. Pozostałe wzory wymyśliłam sama:)
Fortune - teller lantern is based on this project. Other designs are all mine :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz